Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.utt.edu.vn:8080/jspui/handle/123456789/1744
Title: The effectiveness of social norms in promoting biofuel consumption behavior: The mediating role of beliefs
Authors: Do Thi Hong, Van
Do Thanh, Long
Keywords: The effectiveness
social norms
Beliefs
Biofuel
Green product
Green consumption
Issue Date: 2023
Publisher: ĐHCNGTVT
Abstract: The effectiveness of social norms in promoting biofuel consumption behavior: The mediating role of beliefs (Hiệu quả của chuẩn mực xã hội trong việc thúc đẩy hành vi mua xăng sinh học: Vai trò trung gian của niềm tin)
Description: The effectiveness of social norms in promoting biofuel consumption behavior: The mediating role of beliefs (Hiệu quả của chuẩn mực xã hội trong việc thúc đẩy hành vi mua xăng sinh học: Vai trò trung gian của niềm tin)
URI: http://thuvien.utt.edu.vn:8080/jspui/handle/123456789/1744
Appears in Collections:Bài Báo

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21.1-Scopus - DTTD2021-14.pdf
  Restricted Access
346.14 kBAdobe PDFView/Open Request a copy
21.3- Báo UTT - DTTD2021-14.pdf
  Restricted Access
921.97 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.