Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.utt.edu.vn:8080/jspui/handle/123456789/1853
Title: Nâng cao chất lượng dịch vụ khách hàng cá nhân tại Ngân hàng TMCP Kỹ Thương Việt Nam – Chi nhánh Đan Phượng
Authors: TS. Đỗ Thị, Huyền
Lê Thị Hoài, Linh
Keywords: khách hàng
Ngân hàng TMCP Kỹ Thương Việt Nam
Chi nhánh Đan Phượng
Quản lý kinh tế
Issue Date: 2024
Publisher: ĐHCNGTVT
URI: http://thuvien.utt.edu.vn:8080/jspui/handle/123456789/1853
Appears in Collections:Luận Văn Kinh Tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LV KT - Le Thi Hoai Linh.docx.pdf
  Restricted Access
2.1 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.